De asemenea, Romcard va integra propriul portofel digital în platforma Masterpass, urmând a lansa inclusiv o aplicaţie mobilă a wallet-ului până la finele anului.

'Asistăm la o tranziţie accelerată către plăţile digitale, ce sperăm să devină în curând un obicei şi pentru consumatorii din România. Mastercard investeşte semnificativ în transformarea plăţilor online într-o experienţă simplă şi uşoară, şi suntem încântaţi să vedem un cvartet de giganţi ai pieţei locale de plăţi electronice alăturându-ni-se în acest demers', a declarat Gabriel Ghiţă, Head of New Business CEE, Mastercard Europe.

eMAG, cel mai mare retailer online din România, Fashion Days, destinaţia de fashion numărul 1 în Europa, şi UPC, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii din piaţa locală, au optat pentru implementarea soluţiei pentru plăţi digitale Masterpass. Consumatorii care îşi achită online cumpărăturile şi facturile vor beneficia de o experienţă la plată simplă, eficientă şi sigură prin intermediul serviciului digital Masterpass, fără a fi nevoiţi să introducă detaliile cardului şi informaţiile personale pentru fiecare plată, prin simpla utilizare a butonului 'Cumpără cu Masterpass'.

'Este esenţial să ne concentrăm atenţia asupra serviciilor care îmbunătăţesc vizibil experienţa de cumpărare pentru clienţii noştri, şi ne bucurăm să avem în Mastercard un partener solid, venind împreună în întâmpinarea consumatorilor de comerţ online din România cu o metodă simplă, sigură şi convenabilă pentru efectuarea cumpărăturilor de pe eMAG', a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

'Cumpărătorii Fashion Days sunt preponderent persoane din mediul urban, care au o viaţă activă şi pentru care timpul este preţios. Încercăm să ne adaptăm nevoilor lor şi să le creştem încrederea în e-commerce, prin servicii de calitate şi campanii atractive. Parteneriatul cu Mastercard, care face mai uşor procesul de plată online, reprezintă încă un pas în a oferi o experienţa de cumpărare facilă şi rapidă. Integrarea soluţiei Masterpass se va finaliza în platforma Fashion Days până la finalul anului', spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.

'Ne bucurăm să oferim metode diversificate de plată clienţilor noştri şi să contribuim, în acelaşi timp, la înţelegerea şi adoptarea obiceiului de plată online, tot mai acceptat versus plăţile tradiţionale. Am lansat recent noua platformă My UPC, dedicată clienţilor noştri, iar Masterpass va completa perfect funcţionalităţile nou lansate şi în special opţiunile pentru plata facturii. Masterpass este o metodă simplă, rapidă şi convenabilă, recomandată pentru plăţile online, aşa cum este şi în cazul serviciilor fixe de televiziune şi internet pentru acasă, de aceea considerăm că va reprezenta un avantaj pentru clienţii UPC România', a declarat Bogdan Bucurei, Director Marketing Rezidential UPC România.

Romcard îşi va integra portofelul digital în platforma Masterpass, oferindu-le utilizatorilor acestui portofel acces la cea mai modernă experienţă de plată online. În plus, Romcard va lansa, până la finele acestui an, versiunea pentru dispozitive mobile a portofelului digital, aceasta fiind compatibilă atât Android, cât şi iOS. Astfel, consumatorii vor putea efectua plăţi online prin wallet-ul Romcard, şi în curând, şi comerţul tradiţional, prin asocierea cardului lor în portofelul digital instalat pe dispozitivul lor mobil preferat. În plus, utilizatorii portofelului digital mobil vor putea efectua transferuri P2P în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul suitei de soluţii pentru plăţi digitale Masterpass.

'Este evident că ne îndreptăm către o lume 'mobile' în care plăţile efectuate într-un mod foarte facil, dar la un nivel înalt de securitate, vor înlocui, treptat, modul tradiţional de plată. Fiind un pionier în lumea plăţilor cu cardul, Romcard continuă să inoveze, sprijinind iniţiativele Mastercard în acest domeniu', a declarat Valentin Costache, IT & eCommerce Manager, RomCard.

Actualmente disponibil în 33 pieţe la nivel global şi urmând a fi extins cu încă 3 pieţe până la sfârşitul anului 2016, Masterpass stochează toate informaţiile despre plată, inclusiv detaliile cardurilor – informaţiile de livrare şi preferinţele de plată – într-un cadru sigur şi convenabil, utilizând cele mai avansate metode de securitate disponibile momentan în ecosistemul global al plăţilor. În luna iunie 2016, Masterpass era disponibil pentru peste 200 milioane consumatori din 18 ţări europene, aproape dublu faţă de finele primului trimestru al anului.

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăţi. Operăm cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume, oferind un liant între consumatori, instituţii financiare, comercianţi, autorităţi şi companii din peste 210 ţări şi teritorii. Produsele şi soluţiile Mastercard fac activităţile zilnice de comerţ – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanţelor – mai simple, mai sigure şi mai eficiente.AGERPRES