Din 19 martie, magazinului online massimodutti.com va pune la dispoziția clienților colecțiile pentru bărbați, femei și copii, care cuprind atât ținute sofisticate, cât și îmbrăcăminte casual, ușor de purtat, precum și accesorii, ochelari, genți și încălțăminte. Colecțiile Limited Edition vor fi, de asemenea, disponibile pentru clienții online. Toate prețurile sunt exprimate în moneda locală, iar expedierea comenzilor în magazinele Massimo Dutti va fi gratuită.

Taxa pentru livrarea standard este de 18 lei, iar pentru expediere expres, de 45 lei.

Magazinul online apare la 6 ani după introducerea brand-ului Massimo Dutti pe piața locală. În prezent, marca este prezentă cu 9 magazine în București, Cluj, Timișoara, Sibiu, Constanța și Iași.

Massimo Dutti a fost fondat în anul 1985, în Spania, lansându-se ca un brand de modă pentru bărbați. În 1991, Grupul Inditex a achiziționat marca, iar în 1992 a fost prezentată prima colecție feminină, oferind o varietate de stiluri, de la articole casual, până la piese sofisticate. Anul 2003 a adus lansarea liniei pentru copii, Massimo Dutti Boys & Girls. Astăzi, sunt peste 700 de magazine Massimo Dutti deschise în 66 de țări din Europa, Asia, America si Orientul Mijlociu.

Comerțul online este o alternativă pentru clienții Massimo Dutti din 21 de țări.

Grupul Inditex, compania spaniolă care a creat și impus așa-numitul model „fast-fashion“, a raportat un profit net de 1,67 mld. euro în primele nouă luni ale lui 2013, în creştere cu 1% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Retailerul operează, în peste 86 de țări, mai mult de 6.249 de magazine deschise cu cele 8 mărci din portofoliu –  Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe.

La sfârșitul lui octombrie 2013, grupul spaniol număra 124.880 de angajați.

Compania deţinută de Amancio Ortega, cel mai bogat om din Spania, a continuat expansiunea, anul trecut, și online, deschizând cinci magazine vituale în Rusia (cu brandurile Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius și Oysho). În 2014, Inditex are în plan să deschidă Zara online și Coreea de Sud și Mexic.

În România, Inditex – prezent cu şapte dintre cele opt branduri ale sale – este liderul pieţei locale de modă. Cu afaceri cumulate de 150,6 mil. euro în 2012, şi 97 de magazine, cu zece mai multe decât în 2012.