Noile opțiuni ale site-ului includ localizarea magazinelor Flanco aflate în proximitate, funcția de acces la ultimele promoții, precum și butonul Call tap, care permite utilizatorilor să sune atât în call center, cât și în magazinele Flanco, cu un singur click, pentru a obține mai multe informații sau pentru a face o comandă.

“Prin noile facilități ale site-ului, integrăm mobilitatea nu doar cu ajutorul produselor pe care le punem la dispoziția clienților noștri, ci și printr-o experiență mult mai simplă și plăcută de a se informa și de a cumpăra, exact în momentul dorit”, a declarat Radu Bătrînu, Director Marketing, Flanco Retail. “Mai mult, pentru o utilizare optimă, am reușit să transferăm în mediul virtual o parte dintre serviciile pe care noi le oferim în magazine: consultanța de specialitate, prin intermediul opțiunii care face legătura cu un consultant Flanco.”

Cu peste 80% dintre utilizatorii de smartphone care caută un produs sau serviciu de pe dispozitivul lor și peste o treime care au făcut o achiziție de pe telefon, mobilitatea a devenit o tendință dominantă pe piața electro-IT. “Potrivit studiilor noastre, 70% dintre cei care accesează internetul, intră de pe un dispozitiv mobil, iar 15% dintre aceștia fac și cumpărături. Având în vedere atât creșterea vânzărilor de smartphones, cât și a utilizatorilor de internet, estimăm o creștere exponențială a numărului celor care fac cumpărături de pe dispozitive mobile”, adaugă Radu Bătrînu.

Agenția care s-a ocupat de acest proiect este Conversion, parte a grupului de companii deținute de Iulian Stanciu, acționar unic al Flanco Retail.