Divizia de vacanțe și călătorii a înregistrat o creștere de circa 4%, iar cea de incoming a crescut ca pondere pentru companie de șase ori, aducând în România turiști din Austria, Slovenia și Marea Britanie. În 2014, compania a plătit taxe și impozite de peste un milion de euro.

Eximtur Business a fost anul trecut cea mai performantă dintre divizii, cu o creștere a serviciilor asigurate clienților companii private și instituții publice de peste 14%.

Centrele de business travel ale Eximtur din București, Timișoara, Cluj-Napoca și Sibiu au înregistrat creșteri semnificative ale vânzărilor și anume: 18%, 17%, 23%, respectiv 5%, pentru un număr de peste 100.000 de persoane care au călătorit pe destinații externe și interne cu scop de afaceri.

Mai mult, potrivit datelor agenției, Eximtur Business a câștigat în 2014 peste 70 de clienți noi, companii private și instituții publice. Pentru consolidarea relației cu clienții corporate, agenția a investit 100.000 de euro, în ultimul trimestru al anului, în tehnologie și într-un serviciu non stop de rezervări, asistență și informații. 

De asemenea, divizia de leisure a înregistrat anul trecut o creștere generală de circa 4%. În structura vânzărilor, călătoriile externe au crescut cu 6%, iar cele pe destinații interne cu 4%, pe fondul unui an profund marcat electoral, care  a redus interesul românilor pentru vacanțe.

Tot anul trecut, agenția a dezvoltat și divizia Eximtur Incoming, specializată în acordarea de servicii și programe turiștilor străini. Peste 2.000 de turiști din Austria, Slovenia și Marea Britanie au vizitat anul trecut România prin intermediul acestei divizii.