„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontală. Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar această a patra categorie lansată de la începutul acestui an, după Auto, Sport și Activități în aer liber și Food (Supermarket direct la tine acasă), ne aduce și mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online în care clienții pot găsi aproape orice produs”, declară Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

Gama permanentă în stoc răspunde celor mai diverse nevoi ale clienților, de la cele personale la solicitările din zona HoReCa, de la articole de bază la branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde în prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile în valoare totală de peste 90 de lei beneficiază de livrare gratuită. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuită este de 250 de lei/comandă, iar livrările se efectuează în maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

„Am ales să lansăm această categorie acum din mai multe motive: oamenii revin din concedii cu idei, planuri și bugete noi pentru casă, se finalizează și construcțiile începute primăvara și încep amenajarea și dotarea locuințelor. Estimăm că în primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei”, spune Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente  către client, manifestată prin servicii care creează noi standarde în piață, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanția Plus și Deschiderea coletului la livrare.

Filosofia eMAG este că online se poate cumpăra orice. Oferta eMAG se extinde permanent, atât cu noi categorii de produse, cât și prin eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri.

Echipa eMAG este formată din aproximativ 900 de angajați, iar până la finalul anului aceasta va trece pragul de 1.000 de angajați, pe fondul diversificării categoriilor de produse și al extinderii regionale. eMAG are programate, în acest an,  investiții în valoare de 1 milion de euro în dezvoltarea și consolidarea echipei.