Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Autostrăzile, subiect de scandal între Băsescu și PSD. 'Câte contracte s-au semnat după 2016?'

Autor: | | 0 Comentarii

Construcţia de autostrăzi a constituit, marţi, temă de dispută între senatorii Paul Stănescu şi Traian Băsescu în cadrul dezbaterilor din plenul Senatului la moţiunea simplă "Absorbţia banilor comunitari, o catastrofă marca PSD-ALDE".

Senatorul PMP Traian Băsescu a dorit să afle numărul de contracte semnate pentru construcţia de autostrăzi din 2016 până în prezent. 

"Eu nu cer să vă daţi demisia, îmi voi face datoria să votez pentru susţinerea moţiunii, dar vă dau un minut din cele trei ale mele să îmi răspundeţi la o întrebare: câte contracte s-au semnat de la alegerile din 2016 şi până astăzi pentru autostrăzi, căi ferate, pe Coridoarele 4, adică Constanţa-Nădlac sau Constanţa-Curtici, având în vedere Piteşti-Sibiu, câte contracte s-au semnat din bani europeni, Giurgiu - Bucureşti - Focşani - Bacău - Iaşi - Albiţa şi câte contracte s-au semnat pe Coridorul pan-european numărul 7, adică Dunăre?", a întrebat Băsescu. 

Vicepremierul Paul Stănescu a replicat că îşi aminteşte că Băsescu susţinea cu mulţi ani în urmă că România nu are nevoie de autostrăzi. 

"Mi-aduc aminte că domnia sa ne spunea cu mulţi ani în urmă că n-avem nevoie de autostrăzi. Dar aşa e omul, se mai schimbă. Sigur apreciem interesul pe care Opoziţia parlamentară îl arată vizavi de absorbţia fondurilor europene şi sper că demersul dumneavoastră să nu fie doar unul politicianist. Spun asta pentru că în 2016, dragi colegi din PNL, Guvernul Cioloş, pe care l-aţi susţinut, a avut absorbţie zero. N-am văzut aceeaşi preocupare din partea dumneavoastră, nici când Guvernul Boc avea absorbţie de 3,5% în doi ani de guvernare, nu v-am vazut să fiţi aşa de îngrijoraţi, nici pe dumneavoastră, dragi colegi de la PMP", a spus Stănescu. 

Fostul şef de stat a explicat că în perioada la care s-a referit Paul Stănescu, România nu era membru al Uniunii Europene şi nu beneficia de fonduri nerambursabile. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

17 aprilie 2018

CNAIR: 5 oferte pentru proiectarea şi execuţia Pasajului Mogoşoaia

Transporturi si Infrastructura

12 aprilie 2018

26 milioane de lei pentru pasajul de pe Centura Arad

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.