CITEŞTE ŞI

Eveniment

București-Ploiești, cea mai așteptată autostradă pentru bucureșteni, a intrat în linie dreaptă

Autor: Ştefan Etveş | luni, 28 martie 2016 | 1 Comentarii

PROIECT Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, în data de 1 februarie, a emis ordinul de finalizare a primilor 3,3 km din tronsonul de autostradă Bucureşti - Ploieşti şi a nodurilor peste Centura Bucureşti şi cel de la Moara Vlăsiei.

Bucureşti-Ploieşti, cea mai aşteptată autostradă pentru bucureşteni, a intrat în linie dreaptă. Oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România ne-au explicat că primii 3 km din intrarea autostrăzii Bucureşti-Ploieşti în Capitală vor avea trei noduri rutiere.

 

„Traseul autostrăzii începe din strada Petricani-Fabrica de Glucoză, în apropiere de Mobexpert. Este o intersecţie în cruce în zona Petricani, apoi proiectul are în vedere construcţia unor noduri rutiere în zona Gherghiţei şi în Voluntari, la Strada Popasului. Nodul rutier din zona Gherghiţei face legătura Sectorul 2 spre sudul Capitalei. Nodul rutier din zona Petricani asigură legătura cu partea de nord a Bucureştiului. După ieşirea din Capitală, traseul autostrăzii trece în apropiere de localitatea Voluntari, apoi secţiunea se racordează la autostrada deja construită“, ne-au declarat oficiali din cadrul CNADNR.

 

Asocierea Euro Construct Trading ’98-Aktor are la dispoziţie patru luni pentru a proiecta o autostrada urbană. Mai exact, cei 3,3 km de autostradă nu vor avea bandă de urgenţă, dar vor exista trei benzi pentru circulaţie. „Constructorul este obligat să realizeze şi sistemul de iluminare şi să monteze panouri fonoabsorbante pentru a reduce zgomotul, în condiţiile în care această porţiune este aproape de clădiri. Asocierea Euro Construct Trading ‚98-Aktor se ocupă şi de construcţia nodului rutier de la Centura Capitalei, nodului rutier de la Moara Vlăsiei şi a unui spaţiu de servicii de la km 10“, ne-au precizat specialiştii din CNADNR.

 

Cum s-a făcut atribuirea

 

La sfârşitul anului trecut, Compania Naţională de Autostrăzi a atribuit construcţia primilor 3 kilometri de autostradă Bucureşti - Ploieşti asocierii dintre Aktor şi Euro Construct Trading ‚98, valoarea totală a contractului ridicându-se la 129,18 milioane de lei. Contractul de proiectare şi execuţie are o durată de implementare de 22 de luni, din care 4 luni reprezintă perioada de proiectare şi 18 luni durata de execuţie. CNADNR preciza că perioada de garanţie acordată lucrărilor este de 48 de luni de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Valoarea totală a acestui contract este de 129.180.727,51 lei fără TVA, finanţarea fiind asigurată de la Bugetul de Stat.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.