Conform sursei citate, în prima parte din 2016, structura tunelelor se estimează că va fi gata, iar termenul preconizat pentru finalizarea secţiunii Parc Bazilescu – Străuleşti este al doilea semestru al anului viitor.

'În data de 3 septembrie 2015, s-a finalizat execuţia celui de-al doilea tunel pe interstaţia Străuleşti – Laminorului din cadrul Magistralei 4, Secţiunea Parc Bazilescu – Străuleşti, în lungime de 607 metri, lucrare executată cu echipamentul de săpat tuneluri – Tunelling Boring Machine, botezat 'Sfânta Parascheva', care a spart peretele mulat şi a intrat în staţia Laminorului în jurul orei 14,00', se menţionează în comunicatul companiei de transport subteran.

Potrivit sursei citate, execuţia celui de-al doilea tunel de pe interstaţia Străuleşti – Laminorului a început pe 20 iulie 2015, iar lucrările s-au derulat în condiţii tehnice şi de siguranţă, cu funcţionarea corespunzătoare a tuturor instalaţiilor care concura la realizarea acestui tip de lucrări.

'Magistrala 4: Racordul 2. Secţiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Străuleşti' este finanţată din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Sectorial – 'Transport' şi de bugetul de stat. AGERPRES