Pe de altă parte, Irving susţine că agitaţia din urma concedierii lui Carol Bartz nu a afectat sectorul companiei de care acesta răspunde, precizând, de asemenea, că echipa din care face parte lucrează la proiecte care promit multe. "Ştim foarte bine ce e de făcut aici. Şi nu numai pentru Yahoo, ci pentru web, în general", a declarat Irving pentru Mashable.

Blake Irving s-a declarat extrem de mulţumit de IntoNow pentru iPad, produs lansat de Yahoo în urmă cu trei zile. Aplicaţia are abilitatea de a citi comportamentul utilizatorului şi de a-i furniza acestuia toate informaţiile de care are nevoie în momentul în care urmăreşte ceva. Apare astfel o mare oportunitate pentru branduri, ţinând cont că aplicaţia va şti atunci când utilizatorul urmăreşte, de pildă, o spot publicitar Coca-Cola. Ţinând cont că IntoNow şi Pepsi au semnat un parteneriat, Irving a exemplificat: în clipa respectivă utilizatorii ar putea urmări şi ceva din partea Pepsi.

Întrebat care este mai este misiunea companiei Yahoo, Irving a răspuns: "Viziunea şi misiunea companiei o reprezintă umanizarea web-ului".