Raportul analizează atât percepţia publică a angajamentului companiilor privind sustenabilitatea, cât şi datele privind performanţa efectivă (rezultatele).
“Angajându-ne să fim o companie responsabilă, urmărim întotdeauna conceptul numit „triple bottom”: binele clienţilor, binele companiei şi binele planetei”, a spus Wendi Latko Director la Sustainable Services, Xerox Environment, Health, Safety and Sustainability.
Asumându-şi conservarea energiei şi a mediului drept o responsabilitate la nivel de corporaţie, Xerox a lansat mai multe iniţiative în acest an. Xerox menţine o campanie de reciclare "zero deşeuri" pentru clienţii săi, fiind în conformitate cu angajamentele publice ale companiei pentru practicile verzi. Realizările recente în industrie includ Centrul de Producţie Eco din Sydney, aprovizionarea sustenabilă cu hârtie şi un nou software care promovează creditele bancare  paperless.
Mai mult, Xerox a creat copierea faţă-verso şi a fost pionier al serviciilor de printare-la-cerere, al utilizării hârtiei reciclabile în birouri şi al reciclării cartuşelor de toner. Design-ul adecvat pentru refolosire şi refabricare al produselor Xerox nu doar că a ţinut milioane de kilograme de materiale departe de gropile de gunoi, dar rămâne în continuare un proces etalon, pe care alţii îl privesc drept cea mai bună practică de urmat. 
În 2011, Newsweek, InformationWeek şi Indexul privind Sustenabilitatea al Dow Jones au nominalizat Xerox drept lider în industrie în privinţa inovaţiilor sustenabile. De asemenea, Xerox a fost plasată între primele cinci companii în topul Clean Capitalism întocmit de Standard & Poor’s. Pentru dezvoltarea singurului echipament inkjet de mare viteză fără apă, presa digitală Cipress, Xerox a primit European Paper Recycling Award -Premiul European pentru Reciclarea Hârtiei.