Prin noile spoturi pentru promovarea abonamentelor promoţionale Vodafone Complet, compania de telefonie mobilă Vodafone transformă spoturile publicitare în scurte pastile Mondenii.

Pentru a exemplifica oferta “Schimbi fără probleme”, prin care clienţii pot să îşi schimbe gratuit abonamentul Vodafone Complet ales, oricând şi ori de câte ori doresc, agenţia de publicitate McCann Erickson a realizat o campanie care are drept personaje principale actorii din show-ul Mondenii alături de câteva vedete pe care aceştia le imită de obicei: Leonard Doroftei, Ramona Bădescu şi Bănel Nicoliţă.

“În momentele în care toţi se întrebau „Oare cine, cui îi mai dă o palmă acum, Smiley lui Cerebel sau Alex lui Moga?”, i-am luat prin surprindere. Am făcut ce a asigurat succesul primelor campanii, am adus publicului vedete noi, în ipostaze în care oamenii nu se aşteptau să le vadă. Aveam o premieră, oferta Vodafone care dă posibilitatea clienţilor săi să-şi schimbe abonamentul, să schimbe cât plătesc, lună de lună. Asta ne-a obligat să realizăm o premieră şi în ceea ce priveşte vedetele. Aşa că i-am pus, pentru prima dată, unii lângă ceilalţi pe cei de la Mondenii şi pe vedetele pe care le interpretează”, spune Cătălin Dobre, copywriter în cadrul McCann Erickson. “Eram curioşi dacă o să vedem la filmare un schimb de priviri mai răutăcios între vedete şi cei de la Mondenii. Acest lucru nu s-a întâmplat. Dimpotrivă, vedetele au dovedit un simţ al umorului incredibil, sau sunt nişte actori mai buni decât credeam.”

Campania TV pentru Vodafone Complet cuprinde trei spoturi de 40 secunde şi 4 variante de 10 secunde (acestea din urmă promovează oferta de telefoane şi posibilitatea de a câştiga bilete la concertul Madonna). Campania va apărea pe un mix de canale format din TV, radio, online (web bannere), presă şi OOH.

Televiziunile care vor difuza spotul sunt ProTV, ProCinema, Acasa TV, Sport.ro, Antena 1, 2 şi 3, Euforia TV, GSP TV, Prima TV, TVR 1 şi 2, Realitatea TV, Telesport, National TV, N24, Kanal D, B1TV, Hallmark, Discovery, Animal Planet, AXN şi National Geographic.

Echipa care a dezvoltat campania este formată, din partea McCann Erickson, de: Dana Hogea – Group Account Director, Carmen Marin – Account Executive, Răzvan Chifu – Art Director, Cătălin Dobre – Copywriter, Tiberiu Munteanu – Head of A/V Producer, Alexandru Platon – AV Producer, Anca Tănăsescu – Media Manager.

Din partea Vodafone au participat: Romina Tăzlăoanu – Associate Director Advertising, Iuliana Maratu – Manager Consumer Advertising, Raluca Canteri – Brand Manager, Luiza Afenduli – Media Manager şi Ana Olaru – Media Consultant.

Spoturile au fost realizate împreună cu casa de producţie Multimedia Est.

McCann Erickson este singura agenţie de advertising din România care a câştigat de două ori consecutiv titlul de “Agenţia Anului” în cadrul competiţiei creative Golden Drum. Face parte din Top 50 Cele Mai Premiate Agenţii din Lume, conform Gunn Report 2007 şi este singura agenţie din România cu 2 lucrări înscrise în Gunn Report Top 100 Reclame din Lume.

McCann Erickson este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din România, din care fac parte şi agenţiile Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide şi Momentum. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări. 

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.588.065 de clienţi, la 31 martie 2009. Vodafone este cel mai mare grup internaţional de telecomunicaţii mobile din lume, cu divizii în 27 de ţări şi reţele partenere în peste 40 de ţări. La 31 martie 2009, Vodafone avea peste 302 milioane de clienţi în întreaga lume.

Te-ar putea interesa și: