Centrul comercial Vitantis Shopping Center a stabilit pentru 2010 un buget de marketing de 1 milion de euro în încercarea de a face faţă noului competitor, Sun Plaza.

“Bugetul de marketing pentru anul 2010 este de 1.000.000 euro, în această sumă fiind incluse parteneriatele media, inclusiv cele obţinute prin barter,  evenimentele şi alte campanii de promovare a centrului”, au anunţat oficialii companiei. La aceste sume se adaugă încă 300.000 de euro, care vor reprezenta investiţia în modificarea organizării interioare a parcării şi schimbarea sistemelor de gestiune trafic prezente pe strada Vitan-Barzesti pentru a fluidiza atât accesul în parcul comercial cât şi traficul din zonă.

Lupta pe clienţi

În ceea ce priveşte apariţia unui nou competitor în zonă, mall-ul Sun Plaza care urmează să fie inaugurat la finele acestei luni în sudul Capitalei, oficialii Vitantis spun că nu reprezintă o ameninţare. ”Ținând cont de experienţa avută cu Grand Arena (n. red. centru comercial deschis în sudul Bucureştiului în martie 2009), probabil că în prima lună şi jumătate traficul va scădea cu aproximativ 20-25% dar suntem pregătiţi să contracarăm acest fenomen şi să ne redobândim clienţii. După ce va trece perioada curiozităţii deschiderii unui nou Mall în Bucureşti, lucrurile vor reintra în normal”, a declarat Vlad Dragoescu, managerul managerul companiei Equest, proprietarul centrului comercial Vitantis.

Spaţiul Lee Cooper va fi ocupat

Acesta a mai anunţat că magazinele din cadrul Vitantis vor opera reduceri cuprinse între 30% şi 75% în următoarea perioadă. În legătură cu plecarea Lee Cooper, Vlad Dragoescu a declarat că se află deja în discuţii pentru aducerea unui nou chiriaş. ”În acest moment suntem în discuţii cu câţiva potenţiali înlocuitori pentru Lee Cooper. Sperăm ca în cel mai scurt timp să definitivăm tratativele şi să luăm decizia cea mai bună pentru completarea magazinelor din Vitantis Shopping Center si optimizarea mixului de chiriaşi”, a afirmat managerul Vitantis.