Optimizarea design-ului exterior a avut drept scop atât îmbunătățirea aerodinamicii, cât și a liniei estetice, în timp ce interiorul cabinei oferă acum un confort sporit și o mai bună funcționalitate.
Noul motor este conceput special să respecte norma internațională de poluare Euro 6, eliminând practic o mare parte din emisiile de CO2, cu menținerea caracteristicilor de performanță ale motorului Euro 5. Soluția MAN la aceste noi standarde este un ansamblu complex montat în partea laterală a camionului, controlat electronic, cu sistem de recirculare a gazelor de eșapament și sisteme de filtrare a particulelor. Interesantă la această soluție este scăderea cu 50% a consumului de AdBlue în comparație cu modelul anterior.
MAN a prezentat clienților români și îmbunătățirile aduse vehiculului pentru creșterea siguranței în trafic. Sistemul MAN BrakeMatic® acționează automat frânele prin sistemul electronic EBA în situațiile periculoase, scurtând semnificativ distanța de frânare. Șoferii beneficiază de asistența programului de siguranță și stabilitate ESP, de sistemul LGS destinat menținerii traiectoriei corecte pe sensul de mers și de sistemul ACC pentru asigurarea distanței optime, raportată la vehiculul din față.
În plus, oficialii companiei au demonstrat eficiența sistemul Comfort Service Contract, prin care rețeaua MAN asigură operatorului de transport, în schimbul unei sume plătite lunar, toate intervențiile de întreținere și reparație, un serviciu care contribuie la eficientizarea și predictibilitatea costurilor.
Și MAN TeleMatics®, un sistem inovator prin care managerii de flote pot analiza datele despre parcul auto recepționate prin GPRS de la echipamentul instalat pe fiecare vehicul, inclusiv localizarea GPS, având posibilitatea de a monitoriza astfel consumul, uzura și costurile operaționale a fost prezentat în momentul lansării.

Te-ar putea interesa și: