Potrivit datelor companie, categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele (aproximativ 6.000 de unități), mașinile de spălat rufe și uscătoarele (peste 2.000 de unități) și mașinile de spălat vase.



De asemenea, cea mai importantă investiție din 2016 în România a fost reprezentată de inaugurarea magazinului Miele Point în București, pe Calea Dorobanți și a însemnat de 100.000 de euro.  

Miele a inaugurat în ultimii trei ani alte cinci magazine în mai multe oraşe din ţară. În prezent, compania are o reţea de 30 de parteneri şi de 70 de magazine în România. La nivel local, compania a plănuit să investească în extinderea fabricii de la Braşov, cel mai probabil în a doua parte din 2017.

Fondată în 1899, compania a fost, încă de la început, o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann, aflate astăzi la a patra generaţie.

Compania a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.741 de angajaţi, prezent în 47 de ţări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2014/2015 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,49 de miliarde de euro.