Trendul ascendent al cifrei de afaceri s-a datorat în primul rând serviciilor de consultanţă în alegerea călătoriei, proces care a atras clienţi noi şi a fidelizat clienţii existenţi deja. Totodată, creşterea vânzărilor este susţinută şi de dezvoltarea reţelei.
În prezent, reţeaua TUI TravelCenter şi Eurolines numără 77 de agenții de turism, dintre care 14 au fost deschise în acest an.
Totodată, în primele şase luni ale anului s-a înregistrat o creștere de 75% la vânzările de pachete turistice distribuite prin reţeaua TUI TravelCenter şi Eurolines, creștere datorată mai ales notorietății brabdului TUI. 
De asemenea, tot în ceea ce privește Touring Europabus România, în perioada analizată s-a înregistrat o creștere de 20% la biletele de avion și de 8% la activitatea de transport internaţional cu autocarul operat sub brandul Eurolines. Numărul de linii operate de către grup s-a extins prin exploatarea relaţiei Dortmund şi, recent, prin  introducerea unei noi rute, către Bordeaux.