Varianta pentru mobil a website-ului UPC se remarcă prin funcții precum geo-locația și click to call. Prima funcție le indică vizitatorilor locațiile celor mai apropiate magazine UPC, în funcție de zona în care aceștia se află la momentul accesării website-ului. Vizitatorilor li se arată pe hartă poziția actuală și cele mai apropiate locații UPC, inclusiv adresa exactă și programul de funcționare. Cea de-a doua funcție, click to call, le permite vizitatorilor să intre în legătură cu specialiștii din echipa Relații cu Clienții UPC România printr-un singur click, din website. Astfel, UPC oferă suport clienților oriunde se află aceștia.  
 
 m.upc.ro oferă acces rapid, de oriunde, tuturor celor interesați de serviciile UPC și de promoțiile actuale. Aceștia pot completa un formular simplu pentru a fi contactați ulterior de echipa UPC. Cele 5 secțiuni ale website-ului (Promoții, Televiziune, Internet, Telefonie, Magazine UPC) sunt grupate pe un meniu vertical, ușor de accesat.  
 
 “Lansarea versiunii pentru mobil a site-ului oficial este o inițiativă firească – peste 15% din conexiunile la internet se fac de pe dispozitive de tip smartphone sau alte dispozitive mobile*. Facem un pas înainte și ne apropiem mai mult de cei care vor să fie conectați și acceseze informații de pe website-ul UPC, oriunde s-ar afla.”  declară Ariana Bădin, Director de Comunicare, Marketing și PR UPC România.
 
 Website-ul UPC România pentru mobil este compatibil cu majoritatea sistemelor de operare, fiind optimizat pentru dispozitive care rulează pe Android și iOS, dar și alte smartphone-uri și tablete. Cei care vor accesa de pe dispozitive mobile site-ul www.upc.ro vor fi automat redirecționați către varianta optimizată pentru mediul mobil. Lansarea de astăzi continuă seria de inițiative UPC în mediul mobil, care a debutat cu lansarea aplicației ghid TV pentru dispozitive iOS.