Tot anul trecut, Cosmetic Plant și-a crescut cu 20% business-ul până la aproape 9 milioane de lei şi mizează, pentru acest an, pe un avans de cel puţin 10 procente.

„Evoluţia pozitivă a business-ului a avut la bază mai mulţi factori printre care lărgirea reţelei de distribuţie, intrarea în noi reţele de hipermarketuri şi mărirea gamei sortimentale cu patru game noi. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat şi o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”,  a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

În ceea ce privește exportul, extinderea numărului de parteneriate şi lansarea în noi ţări au dus la un avans de 170%. Dincolo de Ungaria, următoarele pieţe pe care produsele Cosmetic Plant au fost foarte bine primite şi care se află în topul destinaţiilor de export sunt Republica Moldova şi Iordania.

„Extinderea reţelei de distribuţie şi a exporturilor, dar şi lansarea de noi produse, vor avea, cu siguranţă, un impact pozitiv în business-ul companiei în acest an”, a completat Susana Laszlo.

Te-ar putea interesa și: