Târgurile, expoziţiile sau evenimentele în genul Construct Expo sunt „parte integrantă“ din acțiunile de marketing ale oricărei companii. Acestea reprezintă platforma ideală prin care pot fi lansate pe piață produse sau servicii noi, prin care se creează noi parteneriate de afaceri și se consolidează relaţiile existente. Între companiile participante la ediția din această primăvară, se află și Partener SRL din Bacău, intrată în piață încă din anul 1996. Astăzi, prin portofoliul larg de produse din domeniul sculelor și accesoriilor, utilajelor și echipamentelor, compania se adresează unui segment divers de utilizatori din construcții, amenajări interioare, instalații, industrie, automotive, agricultură și altele. 

„Participarea noastră din acest an la Construct Expo se realizează sub auspiciul «Made in Germany». Strategia de business vizează, din prisma unuia dintre cei mai mari jucători din piața de profil a sculelor, utilajelor și echipamentelor din România, asocierea cu branduri puternice de top, cu tradiție în sectorul lor de activitate“, spun reprezentanții Partener. 

Așadar, cu această ocazie, Partener va reprezenta șase companii din Germania: Flex, Duss, Kaeser, Wacker Neuson, Keil și Sonnenflex. „Scopul principal al participării la acest târg este comunicarea directă cu partenerii sau potenţialii parteneri de afaceri“, completează reprezentanții Partener. 

Planuri îndrăznețe

Compania are planuri, pe cât de viabile pe atât de îndrăznețe, în 2017. „Pentru a putea face față afluxului de mărfuri din următoarea perioadă, ne-am mărit și modernizat capacitățile de depozitare. Acest proces, început în 2016, va fi continuat și în acest an. Noile locații vor putea permite dublarea capacității de depozitare, precum și o gestionare corectă și mult mai rapidă a produselor. În paralel, se va realiza extinderea Centrului Național de Service, ce va facilita astfel optimizarea și fluidizarea serviciilor de reparații“, adaugă reprezentanții Partener. Și tot anul acesta, strategic, aceștia au plănuit o creștere a cifrelor de afaceri cu partenerii externi, analizând, în același timp, piețe noi, cu potențial. 

Astăzi, compania își desfășoară activitatea cu 150 de persoane în toată țara, strategia axându-se nu neaparat pe creșterea numărului de personal, ci mai ales pe dezvoltarea proiectelor existente și viitoare. 

Târgul internațional de tehnologii, echipamente, utilaje și materiale pentru construcții „Construct Expo“ are loc în perioada 23-26 martie la Romexpo, București.

Te-ar putea interesa și: