Compania sud­-coreeană Samsung şi clubul englez de fotbal Chelsea au reînnoit parteneriatului lor global pentru încă trei ani, extinzând astfel colaborarea până la sfârşitul sezonului din 2012/2013.

Samsung este sponsorul oficial al clubului Chelsea din anul 2005, iar noul acord de parteneriat va cunoaşte o îmbunătăţire semnificativă a beneficiilor strategice ale ambelor părţi, incluzând drepturi şi oportunităţi adiţionale care permit celor două organizaţii să-şi construiască propriul succes ca şi parteneri globali de marketing.

Samsung va beneficia de drepturi extinse de sponsorizare incluzând accesul la jucătorii Chelsea pentru scopuri de marketing şi de exclusivitate pentru toate produsele electronice de consum (camere digitale, telefoane mobile sau echipamente IT).

„Parteneriatul nostru cu Chelsea este deja foarte eficient pentru ambele părţi. A crescut gradul de notorietate a mărcii premium pe care o oferim, fapt ce a contribuit semnificativ la creşterile înregistrate în vânzări şi la cota de piaţă în arii cheie ale business-ului nostru – în mod special în Anglia, unde cifra noastră de afaceri s-a dublat în ultimii cinci ani”, a declarat SH Shin, President & CEO Samsung Electronics Europa.

SURSA: Samsung