Reţeaua de magazine Miniblu se află acum în plină expansiune naţională. Lanţul urmăreşte identificarea de parteneri francizaţi în toate oraşele cu o populaţie de peste 50.000 de locuitori.

Compania îşi propune ca până la sfârşitul anului să încheie zece contracte de franciză. Pentru realizarea obiectivelor sale, Miniblu oferă o serie de avantaje viitorilor parteneri francizaţi: costuri iniţiale reduse şi asistenţă în vederea identificării celor mai bune locaţii pentru magazinele Miniblu. Contractul de franciză se încheie pe o durată de cinci ani şi prevede redevenţe reprezentând trei procente din cifra de afaceri.

Taxa de intrare în reţeaua de franciză este de 5.000 de euro, la aceasta adăugându-se, în categoria costurilor iniţiale, investiţiile în amenjarea spaţiului. Suprafaţa recomandată pentru un magazin este între 80 şi 150 de metri pătraţi, situată în centre comerciale sau zone circulate. Viitorul partener francizat Miniblu va comercializa întreaga gamă de produse a lanţului: puericultură mică şi mare, jucării, hăinuţe şi încălţăminte pentru copii, mobilier.

Reţeaua de parteneri francizati va beneficia de exclusivitatea Miniblu în distribuţia pe piaţa naţională a unor branduri internaţionale de renume din lumea copiilor: Orchestra, Pomme, Framboise, Max Cosi, Quinni, Stokke, Lamaze şi Bontempi.

În prezent, reţeaua Miniblu numără 19 unităţi, dintre care patru funcţionează în sistem de franciză.
Oraşele în care au fost deja inaugurate magazine Miniblu sunt Bucureşti, Timişoara, Cluj, Oradea, Bacău, Piteşti, Sibiu, Iaşi, Tg. Mureş, Constanţa, Bistriţa, Alba Iulia şi Satu Mare.

Strategia de dezvoltare viitoare a companiei Miniblu este operarea de investiţii directe doar pe suprafeţe mari, lăsând locaţiile mai mici investiţiilor în regim de franciză. Până la finele anului 2010, compania îşi propune ca partenerii francizaţi să reprezinte aproximativ 70% din reţea.