Body-ul extensibil pentru copii, invenţie re­com­pensată la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva, a adus-o pe Andreea Marin Bănică în vizorul investitorilor. Fosta vedetă TV mizează pe colaborarea cu creatoarea de modă Irina Schrotter pentru trecerea la producţia de masă.

Prezenţa Andreei Marin la Salonul de Invenţii de la Geneva a culminat, neaşteptat pentru vedetă, cu o medalie de aur. „Nu am plănuit nimic, a fost pur şi simplu fetiţa mea şi nevoile ei şi uite aşa am ajuns în situaţia de a face o asemenea inovaţie. Abia apoi am inclus produsul ca parte într-o linie dedicată bebeluşilor, denumită Violet“, explică pentru Capital Andreea Marin Bănică. „Deşi mi se părea o idee prea simplă ca să merite atenţie, cei apropiaţi m-au sfătuit să înregistrez invenţia. I-am ales un nume inspirat de fetiţa mea. Nu mă omor după englezisme, dar cum este o inovaţie care are perspective şi în afara ţării, mi-a fost sugerată înregistrarea mărcii într-o formă general valabilă“, adaugă vedeta, menţionând că până să îl înregistreze la organismele de specialitate a căutat, fără succes, timp de luni de zile, un produs asemănător atât în România, cât şi în străinătate, identificând astfel o nevoie neacoperită pe piaţă.

Un produs pentru hipermarketuri

208-51160-13_brevet_17.jpgProcesul de înregistrare a mărcii i-a scos din buzunar câteva mii de euro, suma putând urca până la 10.000 de euro, dacă va decide să îşi asigure protecţia brandului în mai multe ţări.

Andreea Marin nu a fost singură în acest proiect, creatoarea de modă Irina Schrotter alăturându-i-se în conceperea hăinuţelor. „I-am propus Irinei să punem ideea în practică pentru că ea are o fabrică la Iaşi, pe care o vizitasem anterior şi care mă impresionase prin amploarea investiţiei, rigoare şi eficienţă“, spune inventatoarea. Acum, în fabrica Irinei Schrotter se pot produce până la 10.000 de bucăţi de body-uri extensibile. Acestea se confecţionează la Iaşi încă din noiembrie 2009, însă s-a lucrat luni bune la concept şi s-au încercat mai multe variante până la cea finală“, adaugă Schrotter. Deşi ar fi avut la îndemână şi alte variante, Andreea Marin a decis să-şi vândă marfa printr-o reţea populară. „Ne-am axat pe ceea ce putem face cât mai bine în reţeaua Carrefour, care şi-a dorit o colecţie premium pentru că au vrut să atingă şi o altă categorie de clienţi“, spune fosta prezentatoare. Body-urile extensibile se vând deja în reţeaua de hipermarketuri la un preţ mediu de 25 de lei. „Ultimul bilanţ al Carrefour arată clar că Violet by Andreea Marin Bănică este cel mai popular şi mai căutat articol pentru bebeluşi, fiind cel mai bine vândut“, susţine Andreea Marin. Medalia de la Geneva i-a adus şi o credibilitate sporită, la care „nu poţi fi suspectat că pui pile“. Dar admite că inovaţia îi poate aduce mai mult decât faimă. „A deschis o uşă către oferte foarte tentante“ pentru preluarea drepturilor asupra produsului, spune vedeta, care a ţinut însă să sublinieze că, momentan, „nu ar vinde nici pentru 500.000 de euro“. În viitor, ea vrea să se implice în partea de design şi de imagine a produsului. Aşadar, drumul său către lumea afacerilor este netezit.

10.000 de produse Violet by Andreea Marin Bănică pot fi con­fec­ţio­nate la fabrica de la Iaşi a creatoarei de modă Irina Schrotter, colaboratoarea vedetei

Vedetă pe toate planurile

– Fosta vedetă a TVR 1 figurează în ac­ţionariatul mai multor firme cu activităţi de producţie media şi PR (A&A Partners, A&C Partners, A&D Partners, A&S Partners).
– Este ambasadorul Unicef pentru România.  A realizat, împreună cu organizaţia, o campanie Pampers împotriva tetanosului neonatal
– A fost imaginea mai multor produse, printre care Head&Sholders, Garnier, Carrefour, BMW, Cartier etc.

De dragul copiilor

208-51161-13_mihaelaradulescu_17_libertatea.jpg

 

 

 

Mihaela Rădulescu a inaugurat primul magazin de hăinuţe pentru copii „Picioru‘ Gras“ în 2009. În cadrul celor şapte unităţi ale reţelei, dezvoltate împreună cu fostul ei soţ Elan Schwartzenberg, sunt comercializate arti­co­le de îmbră­că­minte pen­tru copii sub marca Ayan (numele fiului vedetei). Este în plan inaugurarea unui magazin şi la Monte Carlo.

208-51162-13_andreeaesca_17_libertatea.jpg

 

 

Andreea Esca, pre­zen­ta­­­toarea ştirilor Pro Tv, a conceput designul mai multor colecţii de hăinuţe pentru co­pii, comercializate în ma­­­­gazinele Z de­ţi­nute de soţul său, Alexandre Eram.