Odată cu această inovație, toate serviciile bancomatelor vor fi disponibile prin contactless pentru cardurile fizice, retragerile de numerar fiind disponibile în prezent și pentru dispozitivele mobile. Toate celelalte funcționalități, inclusiv depunerile, vor fi în curând activate pentru dispozitivele mobile, informează Timesofmalta.

Se schimbă bancomatele. Bancomatele contactless ale Bank of Valletta aduc mai multe beneficii pentru clienți, oferind un acces mai bun la numerar și servicii rapide într-o lume dinamică, în care oamenii se simt confortabil să utilizeze tehnologia contactless pentru plăți și servicii.

Bancomatele vor fi înlocuite

Această inovație este una dintre numeroasele îmbunătățiri pe care Banca le-a întreprins în flota sa de bancomate. În ultimul an, Banca a înlocuit 29 de bancomate mai vechi cu noi aparate interactive, dotate cu cea mai recentă tehnologie.

O altă caracteristică nouă introdusă este funcționalitatea offline, care permite bancomatelor BOV să înregistreze tranzacțiile de depunere chiar și în timpul oricăror actualizări sau întreținere a sistemului. Înseamnă că, odată ce bancomatele sunt din nou online, tranzacțiile sunt efectuate fără probleme, fără întârzieri sau fără a fi nevoie de intervenție manuală.

 Bancomatele Bank of Valletta pariază pe digitalizare și inovație

Se schimbă bancomatele.Bjorn Ekstedt, directorul de informații al BOV, a declarat:

„Aceasta este o altă etapă importantă pentru sectorul bancar local și, încă o dată, Bank of Valletta se poziționează ca lider în digitalizare și inovație. În ultimul an, am implementat mai multe îmbunătățiri ale flotei noastre de bancomate. Peste 60% din flota de bancomate a fost întinerită, iar bancomatele mai vechi rămase vor fi înlocuite în viitorul apropiat.”

El a mai spus:

„De asemenea, mă bucur să menționez că acum putem începe să ne referim la aparatele noastre ca ITM-uri – Bancomate Interactive, mai degrabă decât ca ATM-uri convenționale, un alt exemplu al modului în care Bank of Valletta se poziționează în avangarda progresului tehnologic, sporind beneficiile pentru clienții noștri. ATM-urile nou introduse încorporează alte caracteristici inovatoare pe care le vom anunța până la sfârșitul acestui an.”

Aceste bancomate îmbunătățesc experiența clienților

Un al reprezentant al băncii, Simon Azzopardi, a explicat modul în care noile dezvoltări din rețeaua de bancomate a băncii îmbunătățesc experiența clienților.

„ATM-urile contactless oferă clienților noștri un acces mai ușor. Este vorba de servicii mai rapide, mai sigure și mai convenabile, stimulate de cea mai recentă tehnologie. În timp ce facilitează retrageri de numerar mai simple, continuăm să încurajăm utilizarea metodelor alternative de plată digitală”, a precizat el.

Aceste inovații pun mai mult accent pe utilizarea dispozitivelor mobile, în cel mai eficient mod. De asemenea, completează utilizarea pe scară largă a smartphone-urilor ca portofele digitale pentru alte plăți. ATM-urile contactless oferă oportunitatea de a reduce treptat utilizarea și producția de carduri de plastic, permițându-ne să contribuim direct la o planetă mai verde și la practici bancare sustenabile.