Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 64 de milioane de euro, cu 53% mai mare decât în 2010. 
"Creșterea are la bază revigorarea economiei în cea de-a doua jumătate a anului 2011 și previziunile macroeconomice pozitive pentru 2012, aspecte care au determinat reacții pozitive la clienți, în ceea ce privește investițiile IT", a declarat Horațiu Berdilă, director executiv Romsys.
În 2011, Romsys a încheiat peste 60 de contracte, din care, mai mult de 25% au fost cu clienți noi. Compania a înregistrat în 2012 o creștere constantă pe toate verticalele cheie din portofoliu (financiar – bancar, asigurari, telecom, utilitati și FMCG), procentele variind de la 25% în financiar – bancar, la aproape 100% în utilități.
Cele mai multe au fost proiecte unicat pentru industrie sau pentru piața românească sau proiecte foarte specifice anumitor industrii cum sunt cele din asigurări, telecom și utilități.
Aproximativ 70% dintre soluţiile livrate în 2011 de Romsys au fost de tipul ERP, BI și CRM , iar restul de 30%, au fost soluții specifice, de nișă, cu impact imediat în evoluţia business-urilor şi cu o perioadă de amortizare de 1-2 ani.
Creştere de 10% pentru 2012

"În contextul în care România este influenţată în proporţie de 65% de evoluţia economică la nivelul Uniunii Europene, orice colaps în regiune duce automat la scăderea dramatică a oricăror previziuni de creştere", a declarat directorul executiv Romsys.

Astfel, pentru 2012, compania mizează pe afaceri de 70 de milioane de euro, cu 10% mai mult decât în 2011.

Creată în 1993, Romsys s-a impus în scurt timp drept unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii şi servicii informatice din România, destinate în special sectoarelor: financiar – bancar şi asigurări, telecomunicaţii, industrie, utilităţi, public şi apărare.
La sfârşitul anului 2007, Romsys a fost preluată de către New Frontier Holding, concern austriac a cărui viziune este aceea de a crea prin achizitii unul din cele mai puternice grupuri de furnizori IT din Europa Centrală şi de Est pentru clienţi corporate şi enterprise.