Despre piața de fashion, Robert Berza spune că se vorbește de câțiva ani despre o industrie de retail omnichannel, lucru confirmat de direcția în care se dezvoltă piața acum. „Segmentul de fashion are un potențial de creștere semnificativ de la an la an în regiune iar tendința este clară: toți jucătorii mari vor fi prezenți pe toate canalele, online și offline. Fashion Days, de exemplu, va începe să livreze din T3 2017 și în showroom-urile eMAG din toată țara, dar și în câteva sute de puncte de livrare ale poștelor din România și Ungaria. Livrarea e primul pas care te aduce mai aproape de offline și te convinge că există multe oportunități și acolo”, explică el. 

Anul trecut, investițiile realizate în Fashion Days au fost direcționate în zona operațională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafață cu 50% mai mare față de cel anterior, în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienți (livrare și retur gratuite, wishlist), campanii de marketing și în lansarea unor noi versiuni ale aplicației mobile. Iar pentru tot anul 2017, nivelul investițiilor Fashion Days va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%, estimează general managerul companiei.
Începând cu luna aprilie  Fashion Days a introdus opțiunea Fit Finder, un tool care sugerează măsura potrivită pentru clienții care cumpără online obiecte vestimentare și încălțăminte.  Opțiunea a fost testată cu succes în ultimele luni, într-un proiect pilot și a inclus un număr limitat de produse. „Fit Finder este un diferențiator puternic în retailul de fashion online și introducerea acestuia în platforma Fashion Days face parte din strategia noastră de a veni în întâmpinarea clienților cu soluții personalizate pentru ca experiența lor de shopping să fie excelentă”, mai spune Robert Berza.