Arbitrul telecom din Ungaria a amendat RCS & RDS cu 116.846 euro  pentru că a scos ilegal anumite posturi de televiziune din grila sa de programe. Abonaţii Digi TV din Ungaria au făcut plângeri la NMHH, autoritatea de reglementare în comunicaţii din Ungaria deoarece operatorul român a scos din grilă canalele Discovery peste noapte, fără niciun anunț. Conform legii, RCS&RDS ar fi trebuit să anunţe abonaţii cu 30 de zile înainte şi să le ofere acestora posibilitatea să se mute la alt operator, în cazul în care aceştia și-ar fi dorit acest lucru.

RCS & RDS a scos posturile Dicovery în Ungaria în noiembrie 2012. Tot atunci au fost scoase din grilă şi în ţara noastră. CNA a aprobat în ianuarie eliminarea din grila RCS&RDS a canalelor Discovery. "Nu putem interveni pe piaţă. Ea se autoreglează", declara pe atunci preşedintele CNA, Laura Georgescu. Discovery Communications a reclamat pe 3 decembrie 2012 CNA "eliminarea abuzivă a canalelor Discovery din reţeaua RCS&RDS".

RCS & RDS a lansat două canale de documentare, Digi World şi Digi Life, pe 1 octombrie 2012, acestea făcând concurenţă posturilor Discovery. RCS&RDS are 3 milioane de abonaţi la serviciile TV, 1,2 milioane la televiziunea prin satelit, iar 1,8 milioane sunt abonaţi la CATV.
UPDATE: Amenda primită de RCS&RDS este de 5 milioane de forinţi, adică 17.000 de euro şi nu de 116.846 euro aşa cum a scris Broadband TV News iniţial.

Te-ar putea interesa și: