“Dorim să colaborăm cu cât mai mulți producători români, oricât de mari sau mici mici ar fi. Extinderea ofertei de produse românești și sprijinirea furnizorilor autohtoni sunt parte din angajamentul nostru pe termen lung. Prin acest program, dorim  să încurajăm dezvoltarea pieței românești, să susținem economia locală și să le oferim clienților noștri acces la o ofertă cât mai diversificată de produse, la un preț accesibil și, implicit, mai multe locuri de muncă”, explică Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Cei care nu pot ajunge în magazinele Carrefour în perioada 7-13 august, se pot înscrie şi online, prin completarea unui formular disponibil pe site-ul www.carrefour.ro. „Scopul este să listăm rapid cât mai mulți producători români de legume-fructe. Chiar dacă sunt producători mici, îi vom lista la magazinele din zona de proveniență”, adaugă Andreea Mihai

La nivel naţional, Carrefour România colaborează deja cu peste 1.500 de furnizori români. Printre micii producători cu care retailerul are parteneriate de durată se numără şi familia Ghiță, din comuna Slobozia Moara (județul Dâmbovița), Hagiu Marin din Adunații Copăceni (Giurgiu) sau familia Toader din Brezoaele (Dâmbovița), aşa că toată recolta lor de legume şi fructe  e deja vândută.

Carrefour se laudă că 90% din roşiile, ceapa, castraveţii sau salatele din magazinele sale sunt de la noi din ţară. Clienţii ies şi ei avantaj, deoarece alimentele, legumele şi fructele autohtone sunt  mai ieftine şi mai sănătoase.Grupul francez operează în România 155 de magazine (25 hipermarketuri „Carrefour“, 79 supermarketuri „Market“, 44  magazine de proximitate „Express“, 6 magazine de proximitate „Contact”, plus un magazin online). După cifra de afaceri din 2013 – circa 975,4 mil. euro -, Carrefour România este al treilea cel mai mare retailer din comerțul modern din România, după Kaufland şi Auchan.