Nestle România a decis să retragă de pe piață KitKat Pops Peanut & Corn

Nestle România a decis să retragă de pe piață o cantitate limitată din produsul KitKat Pops Peanut & Corn 110g, care nu are etichetă în limba română. Acesta conține pastă de arahide, așadar nu trebuie consumat de persoanele alergice la arahide.

”Nestle România retrage şi recheamă din piaţă o cantitate limitată din produsul KitKat Pops Peanut & Corn 110g care nu prezintă etichetă în limba română. Produsul este sigur pentru consum, cu excepţia persoanelor alergice la arahide, deoarece acesta conţine în reţetă pastă de arahide”, arată anunţul postat pe pagina ANSVSA.

Pentru a primi contravaloarea produsului, cumpărătorii sunt rugaţi să păstreze produsul şi să contacteze compania, la 0800 863 785 – de luni până vineri între orele 08:00 – 21:00 sau pe e-mail la contact@ro.nestle.com.

Kit Kat, pastă de arahide
SURSA FOTO: Dreamstime

Lidl din Marea Britanie a emis o alertă de rechemare a dulciurilor „Paw Patrol”

Și lanţul de supermarketuri Lidl din Marea Britanie a emis recent o alertă de rechemare urgentă pentru dulciuri vândute sub marca „Paw Patrol” din cauză că pe ambalajele lor era indicat un site web care avea „conţinut explicit nepotrivit pentru copii”, relatează Le Figaro.

Este vorba despre pachetele care conţin mini-biscuiţi cu unt, biscuiţii Choc Chip Biscotti, batoane Yummy Bake cu mere şi batoane Yummy Bake cu zmeură.

Cutiile se vindeau sub marca Paw Patrol, un cunoscut personaj de desene animate. Produsele au fost retrase de la vânzare la sfârşitul lunii august, iar clienţii au fost îndemnaţi să returneze produsele la cel mai apropiat magazin Lidl pentru o rambursare completă.

Motivul este acela că linkul de internet de pe ambalaj, care trebuia să ducă la site-ul producătorului, ducea de fapt la un site cu conţinut pentru adulți.

Lidl a anunțat că a lansat o anchetă și a decis retragerea produsului de la rafturi. Un afiș public de rechemare este postat în magazine și îi îndeamnă pe clienții să nu viziteze URL-ul, despre care au spus că este „compromis” și „nu este potrivit pentru copii”.

Clienţii au fost cei care au tras semnalul de alarmă, a scris ziarul britanic The Sun. Un părinte a declarat pentru că a fost „îngrozit” după ce a cumpărat mai multe produse care se vindeau sub marca Paw Patrol.