Saptamina trecuta a avut loc la World Trade Center din Bucuresti seminarul intitulat „Tendinte i publicitate. Eficienta publicitatii i presa scrisa”. Manifestarea a fost organizata la initiativa grupurilor de presa Axel Springer, Burda, Expres, Jurnalul, Omega, Ringier, Romanian Publishing Group (RPG), VNU/ Hearst si a reunit reprezentanti ai principalelor agentii de publicitate si media din tara noastra. in calitate de invitati speciali, Cosmin Alexandru, directorul general la GfK Rominia, si RA
Presa scrisa a pus ochii pe bugetele de publicitate

5 octombrie 2000, 12:00
Ultima modificare în 5 octombrie 2000, 15:00
Saptamina trecuta a avut loc la World Trade Center din Bucuresti seminarul intitulat "Tendinte i publicitate. Eficienta publicitatii i presa scrisa". Manifestarea a fost organizata la initiativa grupurilor de presa Axel Springer, Burda, Expres, Jurnalul, Omega, Ringier, Romanian Publishing Group (RPG), VNU/ Hearst si a reunit reprezentanti ai principalelor agentii de publicitate si media din tara noastra. in calitate de invitati speciali, Cosmin Alexandru, directorul general la GfK Rominia, si R
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook