Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot utiliza pentru coşul de cumpărături lunar.
Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul acestei platforme digitale tip multi-brand, multi-retailer, şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizăriilor în magazinele comerţului modern (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount).
Cupoanele online vor fi oferite consumatorilor români în parteneriat cu Coupons.com, liderul european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale, subsidiară a companiei americane Coupons.com Incorporated. 
“Ne propunem să educăm cumpărătorul român în direcţia unei soluţii de discounturi pe care o poate accesa în afara magazinului. Oamenii intră pe site, aleg ce cupoane vor folosi în magazine şi le printează. Noi avem astfel o intenţie de cumpărare pe care consumatorii o declară în momentul în care au făcut aceste opţiuni pe site, opţiuni care înseamnă un cost pe care producătorii îl vor acoperi”, declară Bogdana Baltasiu, Business Development Director.
“Ar fi fost dificil pentru noi să intrăm pe piaţa românească fără un partner. Am procedat în acelaşi fel şi în Spania sau Portugalia. România va reprezenta pentru noi o poartă către ţările din Europa Centrală şi de Est”, a declarat Oliver Felstead, manging director Coupons.com UK&Europe.
În ceea ce priveşte reducerile, Bogdana Baltasiu spune că acestea pot fi de la 50 de bani până la trei, patru sau cinci lei, în funcţie de cât doreşte producătorul să subvenţioneze acea promoţie. “Reducerile sunt mici per unitate dar raportat la coşul de cumpărături, în care ai peste 20 de produse să zicem, acestea sunt importante”, adaugă Baltasiu.
Românii vor reduceri la detergent
Un studiu efectuat de Wave Division în februarie 2012, prin care au fost intervievaţi un număr de 3.007 cumpărători cu acces online, relevă faptul că 70% dintre aceştia îşi planifică sesiunile de shopping, iar 51% iau în calcul promoţiile şi reducerile existente în alcătuirea coşului de cumpărături.Un procent de 88% dintre cumpărătorii chestionaţi doresc să printeze şi să utilizeze cupoanele de reducere şi promoţiile oferite online. Dintre aceştia, 87% sunt dispuşi să schimbe ruta obişnuită de cumpărături şi să viziteze alte magazine, în care pot folosi cupoanele găsite online sau primite prin email.
“Studiul nostru arată că români au început să îşi planifice cumpărăturile. Este un comportament care s-a dezvoltat şi din pricina dificultăţilor economice.  Consumatorul este bombardat de promoţii din toate direcţiile,  însă acesta îşi face o listă de cumpărături acasă. Aici vine soluţia de digital cuponing care sprijină producători în influenţarea opţiunii cumpărătorilor”, explică Baltasiu.
Românii vor să aibă reduceri la produse de îngrijire personală şi detergenţi, invers faţă de americani care vor mai multe reduceri la cereale, lapte şi snacks-uri.
“Pe site va fi o ofertă variată şi bogată. În Statele Unite, Marea Britanie şi Spania sunt 20 de oferte noi în fiecare lună, iar ofertele pot ţine de la două săptămâni până la câteva luni”, spune Baltasiu.
Investiţia în site-ul cuponreducere.ro se ridică la 250.000 de euro, iar acesta va fi online începând cu luna ianuarie a anului viitor.