In primul trimestru al anului urmator, abonatii Cosmote isi vor putea plati online facturile. Deocamdata, modalitatea in care clientii pot interactiona in mediul online cu facturile se reduce la posibilitatea vizionarii acestora, dupa crearea unui cont de utilizator. Directorul de marketing al Cosmote, Kostas Kapetanopoulos, a precizat ca in prezent se lucreaza la o platforma ce va permite plata online a facturilor, urmand ca aceasta posibilitate sa fie permisa clientilor candva, in primul trimestru al anului viitor. In prezent, doar Vodafone si Orange permit plata online a facturilor.

In fapt, acest obiectiv este doar unul din strategia de viitor operatorului in ceea ce priveste relatia sa cu clientii. Potrivit directorului de marketing, obiectivele Cosmote din perioada urmatoare sunt cresterea profitabila, o atentie mai mare asupra nevoielor clientilor, intarirea segmentului de clientela de tip corporate precum si aprofundarea relatiei cu Romtelecom, prin lansarea mai multor oferte comune. Mai ales ca Romtelecom a castigat recent o licenta de comunicatii mobile. Iar dupa cum anuntase Yorgos Ioannidis, CEO al operatorului fix, „obiectivul nostru este acela de a folosi licenta pentru a oferi servicii de internet mobil in banda larga”, in timp ce Cosmote nu are licenta 3G.

Prima provocare a operatorului va fi insa portabilitatea numerelor, care va intra in vigoare chiar in aceasta luna, mai exact la 21 octombrie. Potrivit lui Stefanos Teocharopoulos, CEO al Cosmote, portabilitatea va avea pentru operatorii de telefonie mobila doua efecte: se vor pierde clienti in favoarea concurentei, dar se vor si capta noi clienti. Ceea ce conteaza este care dintre cele doua sensuri va fi predominant pentru un operator. Din punctul sau de vedere, Cosmote va castiga clienti de pe urma portabilitatii.