Iar Pasajul Ciurel, pentru care Primăria Municipiului Bucureşti va aloca 50 de milioane de lei (11 milioane de euro), va fi gata, cel mai probabil, în acest an. Aici urmează să se construiască un giratoriu care să preia circulaţia de pe noul pod hobanat.

Se construieşte totodată şi un drum către A1, iar sensul giratoriu va prelua traficul de pe pasaj.

„Odată ce podul hobanat va fi finalizat, se va construi şi sensul giratoriu, ca o soluţie provizorie, până la finalizarea celei de-a doua etape a proiectului”, au precizat reprezentanţii PMB, pentru Economica.net, care arată că primăria a comandat deja un studiu de trafic, din care a reieşit necesitatea construirii unui sens giratoriu.

Se va realiza şi Nodul Rutier Virtuţii, care constă în traversarea râului Dâmboviţa pe direcţia Splaiul Independenţei-A1, prin intermediul unui pod hobanat (cu trei benzi de circulaţie rutieră) şi traversarea şoselei Virtuţii prin două poduri, cu patru benzi de circulţie pe fiecare cale şi cu asigurarea accesului prin rampe şi bretele.

Astfel, şoferii vor avea o intrare mai facilă în Bucureşti dinspre Autostrada Bucureşti – Piteşti, iar traficul va fi fluidizat.