Conform reprezentanților Orange, antreprenorii care au deschis francizele se bazează pe expertiza oferită de companie pentru a furniza clienților același tip de servicii ca și magazinele operate de compania de telefonie mobilă. Angajaţii din reţeaua Orange Store au aceleaşi premise pentru dezvoltarea profesională ca şi angajaţii companiei Orange. Reţeaua are peste 500 de angajaţi pregătiţi special prin cursuri dedicate.
Pentru monitorizarea calității serviciilor oferite, fiecare Orange Store participă la programul Mistery Shopping. În plus, în urma unei vizite în magazine, clienţii sunt invitaţi să evalueze experienţa la Orange Store.
„Vom continua să investim în acest program, consolidând relaţia cu clienţii şi extinzând gama de servicii furnizate în reţeaua Orange Store,” a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director la Orange România.
Rețeaua de distribuție a companiei numără, în prezent, 99 magazine proprii, 171 în regim de franciză, 117 puncte de vânzare pe baza parteneriatului cu lanţul de retail Euro GSM şi 77 cu Say. 

Te-ar putea interesa și: