„Avem 64 de magazine operaţionale la parterul centrului comercial. Până la mijlocul lui 2012 vom avea 80 de magazine operaţionale. La etaj va fi amenajată o secţiune de alimentaţie şi de divertisment (…). Este programat şi un complex cu cinematograf, până la sfârșitul anului viitor. Când va fi complet operaţional, acest shopping center va avea 3.000 de locuri de muncă pentru angajaţi direcţi“, a precizat Steven Van Der Bossche, partener în conducerea Belrom Real Estate, compania care deţine K&S Developments, care a construit centrul comercial, împreună cu Auchan. Van Der Bossche a menţionat că ei, constructorii centrului comercial, au preferat să păstreze numele de Electroputere, „pentru că are o tradiţie în Craiova de aproape 60 de ani“.
Deşi lucrările nu sunt finalizate la exterior, centrul comercial din Craiova are o suprafaţă închiriabilă de 71.000 de metri pătraţi, 97% fiind ocupată până acum, urmând ca firmele „grele“, Zara şi H&M, să deschidă magazinele de aici în cursul anului viitor. Patrick Espasa a menţionat că hipermarketul Auchan îi aşteaptă pe craioveni cu peste 50.000 de produse şi cu o suprafaţă de vânzare de 10.700 de metri pătraţi. Reprezentanţii centrului comercial nu au putut preciza nici valoarea investiţiei, nici numărul persoanelor care l-au tranzitat de la deschiderea propriu-zisă şi până acum.

sursa: Gazeta de Sud