Este vorba despre Master Info Trip, organizat de Bibi Touring Touroperator – membru al Christian Tour Group – între 27 mai şi 1 iunie, pe litoralul românesc şi în Delta Dunării. Aici, au participat și touroperatori iranieni, care s-au arătat foarte optimiști și au susținut că, în câţiva ani, dacă va fi realizată o promovare puternică şi se va relaxa sistemul de acordare a vizelor, Litoralul românesc poate atrage, anual, minim 50.000 de turişti din Iran.

”Litoralul românesc are din ce în ce mai multe de oferit, dar şansa lui de dezvoltare stă într-o bună promovare, în campanii de marketing eficiente şi, fireşte, în cunoaşterea cat mai bună a produsului de către agenţii de turism”, a subliniat și Adrian Voican, director general Bibi Touring Touroperator. Lucru împărtășit și de Alex Filipski, directorul general al Voyage Center Philipsky Tour, partenerul Bibi Touring pentru Republica Moldova. ”De exemplu, Bulgaria sau Turcia derulează campanii de promovare agresive, şi pe toate străzile principale, în agenţii şi la TV pot fi văzute reclame pentru aceste destinaţii”, subliniază el.  

Iată care este situaţia hotelurilor de pe litoral, pe categorii de stele: 5 stele – 8 hoteluri, 4 stele – 41 de hoteluri, 3 stele – 155 de hoteluri, 2 stele – 131 de hoteluri, 1 stea – 13 hoteluri. Următoarele tipuri de structuri de cazare de pe litoral sunt vilele, în total 322, dintre care 29 de 5 stele, 18 de 4 stele, 129 de 3 stele, 118 de 2 stele şi 28 de o stea.

Delta Dunării deţine 11 hoteluri de 4 stele, 9 hoteluri de 2 stele şi 2 hoteluri de 2 stele. Cele mai multe tipuri de structuri de cazare din Deltă sunt pensiunile turistice, 129 la număr, dintre care 4 de 5 margarete/stele, 32 de 4 margarete/stele, 65 de 3 margarete/stele şi 28 de 2 margarete/stele. De asemenea, Delta are 67 de vile, dintre care 31 de 5 stele, 26 de 4 stele, 8 de 3 stele şi 2 de 2 stele. La acestea se adaugă 3 pontoane plutitoare de 3 stele şi unul de 2 stele, 12 nave fluviale de 4 stele, 5 de 3 stele şi 3 de 2 stele.