‘Unul din doi români accesează Internetul, creşterea fiind accelerată. Numărul de utilizatori de Internet Banking al Volksbank România a crescut cu peste 25% de la începutul acestui an’, a afirmat Balcanu.

Potrivit acestuia, clienţilor de Internet Banking nu le plac parolele complicate şi nu mai folosesc serviciul dacă şi-au uitat parola din cauză că trebuie să se deplaseze la bancă şi nu au timp.

Volksbank a intrat pe piaţa din România în 2000. În prezent, banca este una dintre cele mai mari zece bănci de pe piaţa locală, cu active de 4,3 miliarde de euro şi o reţea de 135 de unităţi, extinsă la nivelul întregii ţări.

Începând din 2010, strategia băncii s-a modificat, iar Volksbank România este în curs de repoziţionare ca bancă universală, care acordă egală atenţie activităţilor de economisire, cât şi celor de creditare şi se adresează atât clienţilor companii, cât şi clienţilor persoane fizice. Începând din octombrie 2011, controlul asupra Volksbank România a fost transferat către vehiculul VBI Beteiligungs GmbH.
SURSA: Agerpres