Parteneriatul dintre eMAG şi P&G face parte din procesul de extindere a gamei de produse comercializate. După ce eMAG a devenit în scurt timp unul din principalii jucători de pe piaţa de retail din România, compania a decis anul trecut să diversifice gama de produse.

Dezvoltarea se implementează cu echipe specializate în comercializarea și marketarea fiecărei categorii noi de bunuri, targetând cele mai bune canale pentru fiecare produs. Astfel, se valorifică capacitatea eMAGde a identifica corect și de a accesa noi segmente de piață, cu potențial mare de vânzare pe internet.

„Când am lansat Marketplace, în august anul trecut, spuneam că nu ar fi de mirare ca în scurt timp să comercializăm chiar şi scutece. Am ajuns în acest punct acum”, declară Radu Apostolescu, fondator eMAG. Înainte de toate suntem foarte buni vânzători și furnizori de servicii, nu avem de ce să ne restrângem exclusiv la comercializarea de produse IT. Piața e pregătită să cumpere online orice categorie de produs, dacă oferta este relevantă, competitivă și include servicii complementare”, explică Radu Apostolescu.

Diversificarea de portofoliu inițiată în 2011 a fost foarte bine primită de clienți. La mai puţin de un an de la lansarea Marketplace, eMAG a intrat în topul furnizorilor de cărţi pe canalul online şi a devenit unul dintre principalii distribuitori online de asigurări.

Prin semnarea parteneriatului cu Procter & Gamble, eMAG pune bazele programului eMAGBaby Care.Acestaincludeîn prezent gama completă de scutece Pampers. Produsele Pampers sunt disponibile pe platforma eMAG  la categoria Copii & Bebe.  Pachetele comandate vor fi livrate oriunde în ţară, în 24 de ore.

Programul eMAG Baby Care oferă un pachet complet de informații utile, ajută părinții să obțină scutecele potrivite pentru copilul lor și va include pe viitor tot mai multe soluții de îngrijire pentru copii, de la cărucioare până la mobilier și jucării.