Coridorul de Transport Pan-European IV (Nădlac – Arad – Timişoara – Lugoj – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Drajna – Cernavodă – Constanţa) care realizează legătura Vest – Est, care va avea efecte  benefice asupra transportului de marfă şi a celui de turism va fi gata peste șase ani. 

“Am discutat cu Guvernul despre Coridorul IV, imediat ce am preluat mandatul (n.red. 1 ianuarie 2014). Pe atunci altele erau prioritățile autorităților, însă acum Guvernul prioritizează acest proiect, iar termenul de finalizare va fi 2020. Pentru noi este important să folosim și capacitățile portului Constanța. Ne interesează o linie de tren rapidă Mioveni-Constanța și probabil că ea va fi gata în  2015. Ne mai gândim și la o linie de tren rapid Turcia-România”, a declarat Nicolas Maure, președinte director general Dacia, director general Renault România.

În 2011, când au fost semnate contractele de proiectare şi execuţie pentru autostrăzile de pe coridorul 4, constructorii s-au angajat să termine lucrările până în aprilie 2013. Din 9 tronsoane, doar două firme au reuşit să finalizeze până acum lucrarea. În acest moment în România se circulă pe 530 de kilometri de autostradă. Peste 100 sunt construiţi înainte de 1989.