Celelalte două premii: “Best New Engine 2011”  și “Best Green Engine 2011”, reconfirmă avansul tehnologiei Fiat în domeniul motoarelor performante și economice și continuă traditia începută cu MultiJet și MultiAir.
Dean Slavnich, co-președintele concursului, a concluzionat: “patru victorii într-un an reprezintă un rezultat cu adevărat extraordinar. TwinAir si-a impus cu siguranta propriul sau nume in istoria acestor premii” iar  John Carey, unul dintre ziaristii din juriu, a apreciat ca “TwinAir este dovada clară că downsizeing-ul bine proiectat nu înseamnă prestații îndoielnice, ci, așa cum a demonstrat acest nou motor, înseamnă eficiență și încredere, plus o remarcabilă doză de agresivitate”.
Disponibil în prezent în configurația turbo de 85 CP pe Fiat 500 și Fiat 500 C și, în curând, pe noua Lancia Ypsilon, Twin Air va avea în viitorul apropiat și versiunea aspirată de 65 CP, urmată de cea turbo de 105 CP.