”Luna decembrie este una foarte importantă pentru evoluţia anuală a pieţei locale de GPS şi implicit a vânzărilor înregistrate de către Mio Technology. Primim deja semnale pozitive din piaţă, care ne fac încrezători în vânzările de echipamente personale de navigaţie în această perioadă. Pe lângă luna decembrie, lunile iulie şi august conduc la nivel anual, cu vânzări reprezentând 30-35% din totalul vânzărilor estimate” a declarat Sergiu Ganscă, Marketing & Sales Manager Mio Technology, România şi Ungaria.
În ceea ce priveşte obiceiurile de consum în zona de GPS, în luna decembrie vânzările de echipamente de tip GPS, se vor orienta în procent de 50% către dispozitive din gama Spirit S6xx şi 50% către echipamente cu preţ accesibil de tipul Mio M300.
Creşterea interesului cumpărătorilor în această perioadă pentru echipamentele de tip GPS este influenţaţată şi de promoţiile oferite de către Mio Technology. Conform reprezentanţilor Mio, aproape toate echipamentele GPS vândute în luna decembrie sunt achiziţionate prin intermediul unor oferte promoţionale.
“Începând cu 2009, promoţiile au devenit mecanisme de vânzare aşteptate de către consumatori. Dacă în 2008 cumpărătorii se uitau după cele mai nou lansate game de produse, comparau preţurile şi funcţionalităţile pe care le includeau acestea înainte de a lua decizia de cumpărare, în 2009 şi 2010, aceştia decid cumpărarea unui anume dispozitiv, comparând specificaţiile tehnice, amânând  totuşi achiziţionarea dispozitivului de navigaţie până la includerea acestuia într-o promoţie sau ofertă specială” a adăugat Ganscă.
 
Mio a înregistrat în 2009, vânzări de 30.000 de echipamente GPS, pe o piaţă locală cifrată la 60.000 de unităţi. Pentru 2010, compania estimează menţinerea poziţie de leader, în condiţiiile unei pieţe estimate la un număr de 50.000 unităţi.