Robert Redeleanu a activat în ultimii cinci ani în top managementul UPC România, din care ultimii trei ani în poziţia de CEO, iar de la 1 aprilie va prelua poziţia de director general al UPC Polonia, urmând sa aibă responsabilitatea conducerii operaţiunilor UPC din Polonia şi Ungaria, în timp ce la conducerea operaţiunilor din România va veni Mihnea Rădulescu

De asemenea, în ultimii cinci ani numărul de abonamente UPC România pe segmentul broadband a crescut cu peste 75%, a precizat Redeleanu.  El a subliniat că, din punct de vedere strategic, a pus accent pe extinderea şi upgradarea reţelei şi pe inovaţie, care vor rămâne liniile directoare ale companiei şi în 2018, când UPC are un buget ambiţios. 

Redeleanu a precizat că în zonele noi în care compania a extins reţeaua s-a ajuns la un grad de penetrare de 20% în primul an, un rezultat foarte bun, şi există potenţial pentru a ajunge la cota naţională de piaţă de 35%. În 2013-2014, când reţeaua UPC acoperea 2,1 milioane de case, numărul clienţilor era de 800.000, ceea ce înseamnă o cotă de piaţă de 35%. Cu marea masă a clienţilor în Transilvania, compania şi-a extins mult reţeaua, în ultimii doi ani, în nordul Bucureştiului, Ilfov, Prahova, Buzău şi în estul ţării, în Moldova – Bacău, Suceava, Botoşani. 

În 2017, UPC România şi-a extins acoperirea reţelei la peste trei milioane de case şi a înregistrat o creştere a veniturilor de 7%, o creştere de 9% a numărului de abonaţi pe broadband, o creştere de 5% pe servicii de televiziune digitală, o creştere de 14% pe servicii de telefonie şi o creştere, pe ansamblu, de 4% a numărului de clienţi. 

‘Piaţa (telecom – n.a.) din Europa de Est este în continuare foarte fragmentată, sunt foarte mulţi operatori, există oportunităţi de consolidare. Mă aştept la o oarecare liniaritate pe piaţa românească, nu vom vedea schimbări bruşte de direcţie ale operatorilor din piaţă în 2018 (…) Sunt şi au fost discuţii despre intrarea unor companii, care oferă primordial servicii de telefonie mobilă (…) Există destul de multă concurenţă, sunt 2-3 jucători la uşa fiecărui client, în special în zona urbană’, a spus Robert Redeleanu, citat de Agerpres.

El a menţionat că UPC România ia în calcul lansarea serviciilor de internet cu viteza comercială de 1 GBs, după lansarea noii generaţii de ConnectBox, care va veni în curând pe piaţă. El a menţionat şi noua versiune Horizon, pe piaţa serviciilor de televiziune digitală, cu o nouă interfaţă de utilizator şi box-ul 4K, lansat deja în Marea Britanie, care ar putea fi introdus în România începând cu 2019.