Meniul Subway include sandwich-uri, salate şi alte produse, unităţile având şi opţiunea de catering, iar serviciul de livrare la domiciliu va fi disponibil când vor fi suficiente unităţi care să acopere aria de livrare.
Franciza pentru un Subway costa 7.500 de euro pe lună, iar partenerii Subway vor plăti, totodată, o sumă reprezentând 8% din afaceri pentru fondul de franciza şi 4,5% din vânzări pentru fondul de publicitate.
Înfiinţat în anul 1965, în Connecticut, SUA, Subway deţine în prezent peste 36.000 de restaurante, în 98 de ţări. Produsele de bază sunt sandwich-urile, gamă completată de preparate crocante (crisps), supe, prăjiturele americane, băuturi calde şi reci.
Principalii competitori ai Subway pe piaţa românească sunt lanțurile de tip fast-food KFC, franciză controlată pe plan local de omul de afaceri Puiu Popoviciu (48 de restaurante), McDonald’s (65) şi Springtime (23).
În 2011, principalii jucători din industrie au afişat scăderi ale afacerilor de peste 5%.
Piața românească a localurilor de tip fast-food a ajuns la 500 de milioane de euro, adică jumătate din întregul domeniu de restaurante.