Totodată, potrivit acesteia, fiecare agenție va decide ce fel de vouchere de vacanță acceptă, inclusiv vouchere de vacanță electronice.

”Până în prezent, compania mea a vândut, prin vouchere de vacanță, în valoare de 1,5 milioane de lei și sper ca până la finele anului valoarea să ajungă la 3 milioane de lei. Principalele destinații vândute au fost litoralul și stațiunile clasice de tratament, precum Felix, Herculane, Sovata și Covasna”, a adăugat Lucia Morariu.

Pachetul de servicii turistice care poate fi cumpărat pe baza voucherelor de vacanţă poate cuprinde servicii de cazare, alimentaţie publică, transport, tratament balnear şi agrement.

Referitor la vânzările totale pentru destinațiile din România, aceasta a spus că se așteaptă la cel puțin 10 milioane de euro pentru 2016, în cazul Eximtur.  

Subiectul voucherelor de vacanță a fost dezbătut vineri, în cadrul unui eveniment special, urmând să aibă loc și alegeri la ANAT, pentru președinte și Consiliul Director.