Olguța Vasilescu se folosește de cuvintele filozofului Lucian Blaga pe care i le dedică lui Ludovic Orban: „Cu penele altuia te poti impodobi, dar nu poti zbura”. Aluzia se referă direct la declarația lui Orban, care, în vizită la șantierul drumului expres, s-a lăudat, pe pagina de FB a Guvernului, cum că inițiativa ar fi de  sorginte liberală.

În fapt, istoria stă cam așa:

În 2007, după venirea Ford la Craiova, Ludovic Orban, ministrul Transporturilor la acea vreme a inițiat opt studii de fezabilitate pentru opt drumuri expres. Printre acestea si drumul Craiova-Pitești. În 2009, în fruntea ministerului vine Radu Berceanu.  Optica se schimbă, Radu Berceanu pune la sertar cele opt studii de fezabilitatea spunînd că sunt o prostie și că România are nevoie de autostrăzi. În ceea ce privește Craiova-Pitești, ministrul Radu Berceanu abandonează proiectul și înaintează varianta Craiova- Alexandria-București, adică Autostrada Sudului. Până în 2012 nu se întâmplă nimic.

Lucrurile stagnează și în perioada 2012-2016 desi USL promisese în campanie o autostradă care să lege  Craiova de Pitești.

În campania din 2016 social-democrații promit din nou realizarea autostrăzii Craiova-Pitești. Îl impun la Transporturi pe Ovidiu Flori, secretar de stat.

Acesta relansează ideea drumului expres Craiova-Pitești motivul fiind că se poate realiza mai repede decât autostrada. Astfel, în aprilie 2017 guvernul Grindeanu decide renunțarea la autostrada Craiova-Pitești și realizarea unui drum expres de mare viteză în baza studiului de fezabilitate din 2008. La sfârșitul anului 2018 este semnat contractul pentru două din cele patru tronsoane. În vara lui 2019 încep lucrarile la drumul tehnologic iar spre sfârșitul anului demarează efectiv șantierul pentru drumul expres, tronson doi.