Koyos.ro, site vizitat lunar de 200.000 vizitatori, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 6 milioane de euro, iar pentru anul acesta oficialii companiei estimează 10 milioane de euro. Compania a lucrat în ultimul an la dezvoltarea unei platforme care permite lansarea oricărui magazin online într-o perioadă de numai 30 zile.

“Platforma nou dezvoltată, de altfel, unică pentru ţara noastră, este soluţia ideală pentru orice business care îşi doreşte o prezenţă online fără investiţii majore în implementare  şi fără stresul administrării, care este preluat de echipa noastră de procesare, deja antrenată online de câţiva ani. Platforma asigură integritatea şi acurateţea datelor procesate (acestea referindu-se la orice aspect legat de preţ, stoc, termen de livrare, dar şi de protecţia datelor consumatorilor). Site-urile potrivite pentru acestă platformă sunt cele care vizează vânzări de câteva milioane de euro din primul an de funcţionare”, a declarat Dana Iorga, CEO Koyos.ro.

Care sunt avantajele competitive al unui business care alege această platformă? “Avantajele sunt multiple, acurateţea stării de stoc, personalizarea potiticilor de preţuri, sistemul automat de monitorizare şi notificare a componentelor critice din sistem, astfel încât să se poată interveni şi soluţiona rapid orice situaţie. Apoi, implementarea “la cheie” a modulelor indispensabile unui site de e-commerce (plata cu cardul, plata în rate, mecanisme de promoţii variate, conectarea cu social media) şi de stabilitate din punctul de vedere al managementului şi securităţii datelor. Platforma este de tip “hybrid cloud”, structura site-urilor este virtualizată şi poate fi mutată uşor de pe un host pe altul, această alocare dinamică putând să susţină eventuale “vârfuri” de vizitatori (cel mai bun exemplu este Black Friday)”, explică Iorga.

Koyos.ro şi Sigmanet operează în acest moment pe aceată platformă şi urmează un al treilea parteneriat (într-un domeniu diferit de IT şi electronice).  “Intenţia este de a integra mai multe site-uri ale altor bussiness-uri, care îşi doresc o prezenţă online pe o platformă solidă, şi care vor avea propria identitate şi propriile obiective”, conchide Iorga.