Achiziţia Charterhouse face parte din strategia Konica Minolta de a investi în servicii de Print Management. Konica Minolta va combina Servicii de Print Management (PMS) cu Servicii de Marketing Management (MMS) precum şi Servicii Optimizate de Printare (OPS) cu servicii de Consultanţă a Proceselor de Business (BPC).

Acestea vor fi conectate şi susţinute de Konica Minolta prin managementul relaţiilor cu clienţii şi diverse alte soluţii de management ale fluxului de lucru. Prin intermediul acestei strategii, Konica Minolta îşi extinde portofoliul de servicii de printare şi preia conducerea întrecerea către digital a industriei comercialede tipar.

Charterhouse este o companie din Marea Britanie care oferă servicii de management şi producţie de marketing pentru branduri globale de pe 35 de pieţe europene, deține 21 birouri, printre care sediul central pentru Europa aflat la Paris şi unitatea de producţie digitalăla Londra.

Clasat în 2012 pe locul 38 în topul Sunday Times International Track 200, Charterhouse a realizat în ultimii ani o creştere semnificativă, datorită extinderii geografice, câştigării unui număr mare de contracte în Europa şi creşterii cererii pentru serviciile de multichannel marketing. Având o experienţă vastăîn producţia publicitară digitală, Charterhouse se află într-o poziție importantă pentru a valoriza creşterea pieţei de producţie de marketing, piaţă în care clienţii urmăresc atât eficienţa, calitatea, cât şi consecvenţa.

Charterhouse a avut anul trecut o cifră de afaceri de 125 milioane de euro.