Potrivit comunicatului, certificarea obţinută confirmă cele mai bune practici în implementarea unui sistem de management energetic la standarde internaţionale şi permite monitorizarea şi îmbunătăţirea continuă a performanţelor. 

"Sustenabilitatea a fost şi va fi parte integrantă din business-ul Kaufland şi reprezintă o busolă în tot ceea ce facem. Pentru noi, o experienţă modernă de cumpărături înseamnă şi una care încorporează responsabilitatea faţă de mediul înconjurător, iar scopul nostru final este de a o crea pentru clienţii noştri", a declarat Valer Hancaş, director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România, citat de Agerpres. 

Magazinele Kaufland România sunt dotate cu instalaţiile frigorifice fără freon, care funcţionează numai pe bază de CO2 şi protejează astfel mediul înconjurător. De asemenea, spaţiile comerciale sunt încălzite printr-o instalaţie de climatizare ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalaţiile frigorifice şi permite economisirea resurselor naturale. 

"Certificarea a avut loc la finalul lui 2017, după un proces desfăşurat pe parcursul întregului an, şi este la ora actuală cel mai înalt standard internaţional privind managementul energetic", se menţionează în comunicat. 

Kaufland deţine peste 1.250 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ de pe piaţa locală.