Bursa de Reclamă a realizat o analiză statistică a profilului utilizatorului de Internet, în perioada 24 martie – 1 aprilie, iar conform acesteia internauţii au o părere bună sau foarte bună despre publicitatea online, considerând că bannerele publicitare sunt un mijloc de informare.

Conform cercetării, 42.97% dintre respondenţi consideră că bannerele publicitare sunt un mijloc de informare, în timp ce 13.6% declară că bannerele publicitare îi ajută să aleagă diverse produse comerciale.

Femeile au o receptivitate mai mare faţă de publicitatea online, numărul femeilor care au o părere bună sau foarte bună despre publicitatea online fiind semnificativ mai mare decât numărul bărbaţilor.

72.51% dintre respondenţi au o părere bună sau foarte bună despre publicitatea online în timp ce 12.05% dintre cei chestionaţi îşi exprimă o opinie proastă sau foarte proastă despre aceasta.

Bărbaţii accesează netul seara

Majoritatea celor chestionaţi (79.58%) declară că accesează internetul de acasă, în timp ce 14.65% dintre respondenţi accesează Internetul de la serviciu. 61.73% dintre respondenţi afirmă că accesează Internetul împreună cu familia, în timp ce 32.47% se declară ca fiind unicii utilizatori ai computerului de pe care se conectează.

Bărbaţii tind să aloce mai mult timp navigării pe Internet decât femeile. Aceştia accesează Internetul în special seara şi noaptea, în timp ce femeile utilizează serviciile online cu precădere dimineaţa şi după-amiaza.

Perioada zilei în care se accesează cel mai frecvent Internetul este seara (18:00 – 22:00), când 63.1% dintre cei intervievaţi navighează online, în timp ce noaptea doar 18% dintre utilizatori accesează Internetul.

Cercetarea, prima dintr-o serie de studii statistice pe care echipa Bursei de Reclamă le pregăteşte, a vizat analiza statistică a populaţiei vorbitoare de limba română care accesează Internetul. Volumul eşantionului analizat a fost de 6.200 de respondenţi.

SURSA: Bursa de Reclamă