Până pe 20 decembrie au loc înscrierile pentru Modulul 3 din cadrul proiectului „Formare profesională continuă pentru angajaṭi ṣi manageri din domeniul comunicare, publicitate, marketing”. Modulul 3 se adresează profesioniştilor din industria de marketing şi comunicare cu cel puţin 7 ani de experienţă dovedită în marketing şi / sau comunicare, aflându-se astăzi în poziţii manageriale în cadrul unor companii multinaţionale sau locale, sau în poziţii de conducere a unor agenţii sau unor departamente în industria de publicitate.
Modulul 3 pentru Top Mangeri se va concentra pe dezvoltarea abilităților de leadership inspirațional a managerilor din industria de marketing şi comunicare, generând astfel o transformare pozitivă a companiei lor şi a industriei în care activează.
Pe parcursul celor 19 de zile de curs ale Modulului 3, se vor aprofunda următoarele teme: Fundamentals of leadership; Innovative leadership; Strategic Leadership; Strategic Thinking at Corporate & Network Level; Leading Creative People / Communication Styles; Emotional Intelligence; Decision Making & Change Management; Value Creating Decision; Power & Influence in Groups & teams și Blue Ocean Strategy Simmulation.
Cursurile vor fi predate de profesori cu experiență în programe de MBA și cu reputație la nivel internațional, care predau la cele mai prestigioase școli de business din lume, cum ar fi: Berlin School of Creative Leadership; IAE Aix-en-Provence, University of Aix-Marseille, Franța, University of St. Gallen, Elveția, ESC Rennes Business School, Franța, și Business School, University of Cambridge, Anglia.
Selecţia candidaţilor se va face în baza următoarelor documente:

•    Un formular de înscriere tip – Fişa înscriere FPC.pdf
•    CV-ul în format Europass – CVTemplate_ro_RO.doc
•    Copia buletinului de identitate
•    1 eseu (de maxim 2000 de semne) în care să expuneţi observaţiile şi ideile voastre cu privire la modul în care aţi putea îmbunătăţi performanţele organizaţiei pe care o conduceţi sau performanţele industriei în care activaţi.
Documentele se trimit fie pe mail, la adresele laura.tampa@iaa.ro ; ruxandra.radu@iaa.ro  sau se pot încărca pe www.scoalaiaa.ro Cursurile Modulului 3 vor începe pe 15 ianuarie și se vor desfășura până în luna aprilie 2013. La finalul acestora participanţii vor pregăti o teză finală, în baza căreia vor primi certificatul de absolvire.
Pentru mai multe detalii şi informaţii referitoare la proiectul “Formare profesională continuă pentru angajaţi şi manageri din domeniul comunicare, publicitate, marketing”, POSDRU/40/3.2./G/40697, derulat de IAA România în parteneriat cu SNSPA, vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro – Manager Proiect sau ruxandra.radu@iaa.ro – Asistent Proiect, telefon: 031.105.24.15 sau intrați pe www.scoalaiaa.ro.
Extra Info

IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. In România, IAA reuneste peste 170 de companii. Rolul IAA este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii. La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.

SNSPA este o instituţie de învăţământ superior care, încă de la înfiinţare, a fost implicată în numeroase proiecte naţionale şi internaţionale de tip Tempus, PHARE, Erasmus, proiecte finanţate de Banca Mondială, de Comisia Europeană, Institute of International Education, Fulbright Commission, Open Society Foundation, etc. Marea majoritate a acestor proiecte sunt in domeniul relaţiilor internaţionale, a politicilor publice, comunicării, educaţiei, managementului, administrţie public, domenii care, de altfel, reprezintă ariile de expertiză ale instituţiei.