Este a doua oară când un produs HTC primeşte acest titlu, după ce, anul trecut, a câştigat aceeaşi categorie cu modelul HTC Cha Cha.
“Pentru noi, la HTC, scopul principal este acela de a facilita consumatorului cea mai personală experienţă cu un telefon mobil – iar capacitatea de a conecta utilizatorii şi de a le da posibilitatea să-şi împărtăşească momentele importante în orice mediu social, direct de pe smartphone, repede şi cât mai simplu, este un asepct de care utilizatorii vor să se bucure în fiecare zi. Suntem încântaţi că am fost onoraţi cu acest premiu pentru a doua oară şi dorim să mulţumim atât EISA, cât şi utilizatorilor pentru sprijinul constant acordat HTC”, a declarat Florian Seiche, preşedintele HTC EMEA.

O asociaţie unică formată din 50 de reviste de specialitate din 19 ţări, EISA este cel mai cunoscut grup multimedia de reviste din lume. În fiecare an, redactorii-şef ai fiecăruia dintre membrii EISA se întâlnesc pentru a decide care dintre produsele analizate în publicaţiile lor, în timpul anului, merită să primească un premiu EISA.

“European Social Media Phone 2012-2013” recunoaşte ingeniozitatea integrării social media, a networkingului, dar şi capacitatea terminalului mobil de a se conecta uşor la mai multe reţele de socializare, simplificarea împărtăşirii de conţinut cu prietenii şi interacţiunea în mediile sociale.
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/UZZzn4EPN9Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>