Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Gruia Stoica, la Conferința Capital: Avem noroc că Serbia nu e în Uniunea Europeană

Autor: | | 0 Comentarii | 2199 Vizualizari

Am putea să transformăm România într-o platformă logistică pentru întregul Orient, a declarat Gruia Stoica – Președinte Grampet Group, prezent la conferința Capital Transporturi și Infrastructură 2018.

„În drum spre conferinţă am auzit că primăvara întârzie pentru că vine cu CFR-ul. Dacă venea cu Tarom, probabil era anulată. Mă bucur că am auzit despre investiţii serioase spuse de domnul ministru Şova şi de către domnul ministru Gavrilă. Problema este că investiţii facem, dar cum întoarcem banii aceştia înapoi, către bugetul de stat. Grupul Grampet, prin firmele pe care le deţine şi prin cei 7.000 de angajaţi pe care îi are, după cum vedeţi face transport de la Marea Nordului până la Marea Neagră, Adriatică şi în curând până la Marea Egee. Facem transporturi din Germania, Austria, Ungaria, România spre Bulgaria şi de curând am luat licenţa şi am făcut primul transport în Serbia”, a spus Gruia Stoica, preşedinte Grampet Group, în cadrul conferinţei.

„Dacă din punct de vedere politic şi geostrategic, România nu este foarte bine poziţionată pe traseele şi pe coridoarele principale ale europei. Marea majoritate a mărfurilor vin din Orient şi din Grecia, unde Cosco, cel mai mare operator de containere din China deja a luat portul Pireu şi investeşte în jur de 2 miliarde de euro. Îmi pun întrebarea de ce nu a ajuns la Constanţa, pentru că acest oraş este cel mai important port din această zonă. Vor ajunge foarte multe mărfuri spre centrul Europei prin Bulgaria şi Serbia. Deocamdată avem noroc că Serbia nu este in comunitatea europeană. Şi migranţii merg tot pe acest drum al Serbiei către Europa. Acestea sunt drumurile naturale, nu le inventăm noi.„

„Grampet, prin strategia pe care a adoptat-o de 20 de ani a fost de a ieşi din ţară, de a se aşeza pe aceste coridoare şi de a aduce bani în ţară. Reuşim asta, dar avem nevoie şi de sprijinul autorităţilor. Am putea să tranformăm România într-o platformă logistică pentru Orientul Apropiat şi Îndepărtat, bineînţeles legat de portul Constanţa.Nu suntem departe de a face acest lucru dacă am avea nişte discuţii un pic mai dese cu autorităţile şi dacă ele s-ar apleca cu adevărat asupra acestei platforme. Vorbim de multă vreme, de aceea am şi pregătit Grampetul pentru drumul mătăsii. Probabil aţi auzit că preşedintele Chinei a invitat 22 de preşedinţi de ţară, arătându-le noul drum al mătăsii.”

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

30 august 2018

INCREDIBIL CFR Infrastructură a tăiat curentul companiei CFR Marfă

Transporturi si Infrastructura

29 august 2018

Operatorii de transport ameninţă cu proteste

Transporturi si Infrastructura

28 august 2018

ANUNȚ de ultimă oră. Un nou coridor feroviar va traversa România

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.